humansoft Hermes SQL

humansoft – Rozwiązania kompleksowe

humansoft HermesSQL to inteligentne, innowacyjne i proste w obsłudze rozwiązanie ERP dla firm średniej i dużej wielkości.
humansoft HermesSQL nie tylko automatyzuje, ale też na bieżąco kontroluje procesy niezależnie od tego, czy firma koncentruje się na produkcji, handlu czy innych usługach. Informacja raz wprowadzona do systemu jest natychmiast widoczna w pozostałych obszarach i skorelowana z innymi, powiązanymi ze sobą danymi. HermesSQL redukuje ryzyko popełniania pomyłek, sprawia, że praca jest prostsza i bezpieczniejsza, a komunikacja między (od)działami firmy i pracownikami błyskawiczna i precyzyjna.
humansoft HermesSQL usprawnia zarządzanie firmą, chroni przed niepotrzebnymi wydatkami i wskazuje niewidoczne wcześniej możliwości wygenerowania nowych przychodów. System oparty jest na modułowej konstrukcji, dzięki czemu twoja firma może nie tylko wdrażać dowolną aplikację w dowolnej kolejności, ale też ściśle i szybko dostosowywać rozwiązanie do strategi i rozwoju firmy.

Funkcjonalność

  • Zarządzanie gospodarką magazynową
  • Logistyka (elektroniczny system zamówień, zakupy, kompletacja, ekspedycja, sprzedaż)
  • Nowoczesne techniki wymiany danych (EDI)
  • Planowania i szeroko pojętego raportowania (analizy OLAP)
  • Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
  • Budowanie lojalności klientów (system naliczania punktów)
  • Zarządzanie promocjami (bardzo rozbudowany system cenników)
  • Kadry i płace
  • Zarządzanie środkami trwałymi
  • Zarządzanie siecią sklepów firmowych (system rozliczeń, kontroli, wymiany informacji oraz koordynacji pracy sklepów firmowych)
  • Zarządzanie serwisem i usługami
  • Zarządzanie produkcją
  • Obroty opakowaniami zwrotnymi
  • Zarządzanie siecią przedstawicieli handlowych
  • Zarządzanie systemem automatycznej identyfikacji (system znakowania, etykietowania, ważenia, zarządzania procesem kontroli pochodzenia surowca)
  • Finanse i księgowości oraz obsługa niestandardowych rozwiązań branżowych
  • Facebook
  • Google+